dijous, 8 d’octubre del 2015

Exposició de contes.




A partir d'avui mateix exposem  a  BiblioGaspar  una col·lecció de quaranta contes troquelats . Són contes clàssics, alguns prou coneguts i d'altres no tant i en castellà.
 En cada conte s'explica una bonica història amb il·lustracions grans i acolorides . Tots els llibres venen acompanyats d'un complement  decoratiu a la portada.
No us els perdeu. Veniu a la la biblioteca !!
És tracta d'una col·lecció privada que se'ns ha cedit per unes setmanes en servei de préstec. Agraïm molt l'atenció i el servei que ens fan.
Hem de tractar aquests contes amb cura i molta delicadesa.
Esperem que us agradin.
Cliqueu damunt la imatge:






1 comentari:

  1. hola no sé a qui em dirigeixo, de totes maneres el meu comentari es qué he vist un conte en aquesta exposició, que vaig tenir de petita i d'alguna manera em va marcar, ès el de Pio, repio i los pajaros, seria posible conseguir un examplar. Gràcies de totes maneres.Lourdes
    el meu mail: lourdescastellsc@hotmail.com

    ResponElimina